Я дуже задоволена масочкою Личко зволожене та рівномірного тону Я зажоволена❣️у мене голуба глина Читати далі
18.09.2023
Я дуже задоволена масочкою Личко зволожене та рівномірного тону Я зажоволена❣️у мене голуба глина Читати далі
22.08.2023
Маска сподобалася, рекомендую! Читати далі
22.08.2023
Гарна маска. Зволожує губи. Читати далі
21.08.2023
Раніше весь час користувалася гігієнічними помадами або бальзамами. Зараз один раз на ніч ця мамочка 👍супер эффект, відмовилася від блисків і помад... губи зволожені на 100 % Читати далі
21.08.2023
Класна але без вау ефекту. Зволожують супер Читати далі
21.08.2023
Не можу сказати що це найкращий бальзам для губ, як всі про нього вілгукуються. Запах приємний, виконує свою фунцію як і всі інші бальзами для губ, не більше Читати далі
06.08.2023
Це любов! Використовую в повсякденному житті. На довго вистачило 3г баночки) Тут вже запаслась) Читати далі
15.07.2023
Маска подобається, живить та розгладжує губки Але, Мейкап, що з ціною?? 😃 Вона нещодавно по 500 гр була, на інших сайтах в половину менша ціна.. Ви що.. 😃 Читати далі
16.06.2023
Дуже класна маска. Купую всім дівчаткам в родині. Всі задоволені і змінювати її на якусь іншу не хочуть. Використовуємо як звичайний блиск для губ. Захват. Читати далі
15.06.2023
Дуже подобається ця маска. Спочатку придбала маленьку версію, але її вистачило не на довго (приблизно на півтора місяці) і наносити пальцем було не зручно. У великій версії є хороша лопаточка. Мої губи часто обвітрюються, а ще, на жаль, маю звичку їх кусати. Маску використовую як вдень, так і вночі. Люблю, щоб губи були постійно зволожені. Маска справляється, робить їх мʼякими, доглянутими. Гарний запах і текстура. Рекомендую 🤍 Читати далі
Ціна на Ланеідж починається від 120 грн.
Корея (Південна) є країною-виробником бренду Ланеідж
Laneige – люксовий бренд з Південної Кореї, завоював популярність у дівчат в світі за рахунок своєї якості і високої ефективності випускаються засобів. Компанія була заснована в 1994 році одним з величезних світових косметичних концернів Amore Pacific Corp. Зараз компанія є провідним корейським брендом і гордістю компанії Amore Pacific.
У назві бренду зашифровано французьку назву»Сніг". З цього і складається і девіз компанії:»Шукати сяючу красу як сніговий кристал". Запуск нового бренду супроводжувала масштабна рекламна кампанія "Everyday New Face". Але невеликий вибір засобів довго не дозволяв бренду вийти на вищий рівень. Лише через вісім років в 2002 році бренд вийшов на міжнародний ринок. Бренд успішно почав продажі по світу. Спочатку були відкриті 200 магазинів в 8 країнах Азії, а пізніше перший європейський магазин був відкритий в Москві. Тепер компанія використовує слоган "Ігриста Краса", порівнюючи свою косметику з благородним французьким шампанським.
Коли покупець говорить про Ланейдж, то має на увазі глибоке і інтенсивне зволоження. Вся продукція виготовляється на основі найчистішої води зі снігів гірських вершин Гімалайських гір (вітамінно-мінеральна Нано вода). Пріоритет компанії Laneige-зволоження, це перше і найнеобхідніше для краси і здоров'я нашої шкіри в будь-якому віці. Сьогодні Laneige є визнаним лідером у виробництві зволожуючої уходовой косметики.
У керівництві компанії Laneige зібралися справжні професіонали, які здатні швидко прорахувати тенденції розвивається косметичного ринку. Висока конкуренція на косметичному ринку Південної Кореї підштовхує компанію до постійного поліпшення ефективності. Бренд постійно рекламують азіатські знаменитості, які відрізняються дуже красивою і доглянутою шкірою, яка виглядає ідеально. Представниками багатьох косметичних брендів південно-корейського виробництва стали співачки Юна і Сон Хе Гі. Багато азіаток вибирають саме Південно-корейську косметику через те, що вона виготовлена з натуральних компонентів і більше підходить для шкіри азіатських представниць прекрасної статі.
Компанія Laneige разом з іншими південнокорейськими брендами випускає щорічно безліч нових продуктів, що швидко набирають популярність на всіх азіатських ринках. Слава про ці чудодійні засоби доходить і до інших країн. Місцеві конкуренти в Південній Кореї затьмарили більшість світових брендів косметичної продукції.
Більшість косметичних товарів в своєму складі містять природні компоненти натурального походження, що створюються спеціально для лікування проблем шкіри.