Добре розтушовується і тримається протягом дня. Можна зробити чіткий контур. Брала сіро-коричневу палетку, колір виглядає дорого. Читати далі
18.08.2023
Добре розтушовується і тримається протягом дня. Можна зробити чіткий контур. Брала сіро-коричневу палетку, колір виглядає дорого. Читати далі
18.08.2023
Не зрозуміло чого цей продукт назвали пінкою. Густий засіб для вмивання, очищення шкіри з часточками скрабу, Не для зняття макіяжу з очей. Очищує добре, сушить шкіру, тому після обов'язкові уходові зволожувальні засоби. Продуктом користуюся, але не додивилася, очікувала "пінку", а це не пінка!)) Читати далі
12.08.2023
Одна из моих любимых! Часто от масок появляются новые воспаления, от этой пока не замечалп, использовала уже 4-5 такие маски Читати далі
01.08.2023
Подружилась з даним засобом не з першого разу. Оскільки там присутні "скрабуючі" речовими, вони мені подразнювали чутливу і жирну шкіру. Для моєї шкіри для щоденного використання, цей засіб не підійшов. Використовую його, як скраб, 1-2 рази в тиждень, і шкіра має чудовий вигляд. Читати далі
31.07.2023
Мне крем Etude House Panda заказывала сестра. Мне очень понравился. Беру себе уже второй раз, только дельфина. Читати далі
25.07.2023
Очень хорошая маска рекомендую. Читати далі
19.07.2023
Пінка чудова, сподобалась. Брала перший раз. Читати далі
11.07.2023
Дуже сподобился😀 Дуже гарно та єкономно чистить обличчя Читати далі
08.07.2023
Отличная эмульсия в пару с тонером из этой серии утром дает лицу хороший заряд влаги, хороший состав без вредных компонентов Читати далі
Ціна на Етюд Хаус починається від 19 грн.
Корея (Південна) є країною-виробником бренду Етюд Хаус
Спочатку, Etude House називався просто Etude, як і серія творів великого композитора, навіть був збережений діакритичний знак (риска над "E"). Але з часом бренд розширювався, змінював свою структуру і зараз ми всі його знаємо, як «Etude House».
РОЗВИТОК БРЕНДУ
Після перейменування і повного ребрендингу, справи Etude House різко пішли в гору. Вони змогли визначитися з цільовою аудиторією і залучити нових клієнтів завдяки оригінальним дизайнам продукції і концепції бренду.
КОНЦЕПЦІЯ І СЛОГАН
Говорячи про концепцію, Etude вважає, що макіяж повинен бути приємним, як гра і він не може асоціюватися з щоденною рутиною. Тому, всі засоби Etude відповідають чотирьом головним вимогам: найвища якість, доступність, привабливий дизайн і значний варіативний ряд.
Слоган Etude House вперше почав фігурувати в 2006 році, відразу після ребрендингу. Спочатку, він звучав, як «Sweet Imagine», що в перекладі означає «Солодке уяву». Цей слоган повністю уособлював бренд на той момент. Вся продукція була виконана в тонах білого шоколаду і цукрової вати. Кришечки прикрашали вензелі, а самі магазини більше походили на Палац казкової принцеси, ніж на магазин косметики.