SVR Відновлювальний крем для обличчя C20 Biotic Regenerating Radiance Cream
Продавець
icosmo.com.ua
Код товару: 339108
Продавець
icosmo.com.ua
Мікробіом шкіри може бути порушений та не збалансований, через що виникають ранні ознаки старіння. Подолати це можна лише з надійним захистом разом з відновлювальним кремом для обличчя бренда. Засіб збагачений пастеризованими пробіотиками, стабілізованим вітаміном С, Е та гіалуроновою кислотою, які відновлюють та зміцнюють шкірний бар'єр. Б’юті-продукт активно зволожує та запобігає в'яненню епідермісу, завдяки цьому він стає більш сяйним, молодим та доглянутим за регулярного застосування.
Особливості C20 Biotic Regenerating Radiance Cream:
- гіалуронова кислота з низькою молекулярною масою в ацетильованій формі активно зволожує шкірний покрив;
- підтримує водний баланс;
- запобігає зневодненню;
- згладжує зморшки та тонкі лінії;
- бореться з ознаками старіння;
- стабілізований вітамін С має антиоксидантну дію;
- нейтралізує вільні радикали;
- зміцнює капіляри та судини;
- вирівнює колір обличчя;
- підвищує пружність та еластичність;
- дарує природне сяйво;
- прискорює оновлення та відновлення;
- вітамін Е вирівнює колір обличчя;
- пом'якшує шкірний покрив;
- не залишає слідів;
- не провокує подразнення чи алергії.
Aqua/water/eau, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Coco-glucoside, Glycerin, Coco-betaine, Styrene/acrylates Copolymer, Citric Acid, Parfum (fragrance), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Phytate
Наносити вранці та/або ввечері на чисту шкіру обличчя та шиї. Переконайтеся, що шкіра спокійна та не запалена, не втомлена та не чутлива, оскільки вітамін С надто сильний для чутливої шкіри.
Щоб перевірити вашу реакцію на вітамін С, ми рекомендуємо нанести невелику кількість вітаміну на чисту шкіру в ідеалі ввечері і не наносити повторно протягом 48 годин. У разі появи печіння, почервоніння або інших шкірних висипів ми рекомендуємо припинити використання продукту. Щойно шкіра звикне до нього, ви можете наносити його щодня, один чи два рази на день, залежно від ваших потреб та бажаного ефекту.