2 800 грн.
3 383 грн.
-583 грн.
2 800 грн.
3 383 грн.
-583 грн.
2 800 грн.
3 383 грн.
-583 грн.
2 800 грн.
3 383 грн.
-583 грн.
2 876 грн.
3 476 грн.
-600 грн.
No 1 бренду — парфумована вода унісекс, увійшла до колекції, присвяченої серії фотографій «Стокгольмські мотиви» відомого шведського фотографа. Аромат — ольфакторне втілення атмосфери Стокгольма, відображає загадковий, романтичний настрій, що панує у північній країні.
Читати далі
Парфумована вода для чоловіків та жінок No 16 поповнила 2016 року колекцію селективних ароматів молодого шведського бренду. Як і його попередники, аромат втілює парфумерні роздуми щодо багатогранності та загадковості Стокгольма, його стриманої краси та чарівної атмосфери.
Читати далі
No 19 — парфумерне втілення вишуканості та елегантності. Аромат покликаний доповнювати денний образ свого власника чи власниці влітку.
Читати далі
No 2 — парфумована вода унісекс, презентована 2015 року шведським брендом. Композиція поповнила колекцію ароматів, присвячених серії світлин з деталями міського пейзажу Стокгольма. Парфумерна серія оспівує красу та загадковість північної країни, її контрастність та багатогранну атмосферу, що панує там.
Читати далі
No 21 Red — композиція унісекс, презентована шведським брендом 2017 року. Аромат, як і його попередники, натхненний роботами шведського фотографа. Цього разу джерелом натхнення стало зображення тропічної квітки кали, сфотографованої особливим способом. За словами творців композиції, ця фоторобота стала насіниною, із якої парфумери «виростили» аромат.
Читати далі
Шведський бренд презентував парфумовану воду No 22 Green 2017 року. Аромат увійшов до мініколекції композицій, присвячених серії фоторобіт відомого фотографа. Саме його зображення стали натхненням для створення багатогранного аромату.
Читати далі
No 23 Yellow — композиція для чоловіків та жінок, презентована шведським брендом 2017 року, увійшла до мініколекції, присвяченій багатогранному аромату п’янкої кали. Джерелом натхнення стало зображення тропічної квітки, сфотографованої особливим способом. За словами творців композиції, ця фоторобота стала насіниною, з якої парфумери «виростили» аромат.
Читати далі
No 3 — ольфакторна прогулянка затишними вулицями Стокгольма. Розкішний, багатогранний шлейф аромату — доречне доповнення до денного ансамблю його власника чи власниці.
Читати далі
Яскравий, привітний аромат No 6 найбільш гармонійно розкривається взимку та восени, підкреслює винятковий смак свого власника або власниці та доповнює їхній денний ансамбль.
Читати далі
Парфумована вода для чоловіків та жінок No 7 була презентована брендом 2019 року. Натхненням на її створення стали подорожі у екзотичні країни, нові горизонти та враження.
Читати далі
Розкішний, неповторний, свіжий аромат парфумованої води № 8 бренда – це витончена композиція, яка буде доречною як сучасним чоловікам, так і чарівним жінкам. Її бентежне звучання створене для особливих випадків і ефектно наголошує на індивідуальності свого власника.
Читати далі
3 235 грн.
3 909 грн.
-674 грн.
3 961 грн.
4 787 грн.
-826 грн.
3 961 грн.
4 787 грн.
-826 грн.
3 961 грн.
4 787 грн.
-826 грн.
3 961 грн.
4 787 грн.
-826 грн.
No 1 бренду — парфумована вода унісекс, увійшла до колекції, присвяченої серії фотографій «Стокгольмські мотиви» відомого шведського фотографа. Аромат — ольфакторне втілення атмосфери Стокгольма, відображає загадковий, романтичний настрій, що панує у північній країні.
Читати далі
No 2 — парфумована вода унісекс, презентована 2015 року шведським брендом. Композиція поповнила колекцію ароматів, присвячених серії світлин з деталями міського пейзажу Стокгольма. Парфумерна серія оспівує красу та загадковість північної країни, її контрастність та багатогранну атмосферу, що панує там.
Читати далі
Парфумована вода для чоловіків та жінок No 7 була презентована брендом 2019 року. Натхненням на її створення стали подорожі у екзотичні країни, нові горизонти та враження.
Читати далі