Запахи – не лише найкращі хранителі спогадів, а й цікава можливість подорожувати незвіданими країнами, минаючи потяги і літаки. Парфумована вода Dojima – це унікальний шанс відчути своїм нюхом заспокійливу красу рисових полів. Саме тому він і носить назву однієї з перших рисових бірж, заснованої в японській Осаці ще в 1967. Пудровий, оксамитовий, молочно-солонуватий запах рису сподоба-ється всім шанувальникам мінімалістичного стилю, які обожнюють відчуття чистоти і інтимності, тому вибирають аромати, які близько сидять до шкіри.
Ольфакторна піраміда парфумованої води Dojima
Початкові ноти, виткані зі смолистого золота бурштину, нюансів шкіри, тютюну і пря-ної шавлії, немов медитація, своїм ароматним теплом занурюють свідомість у стан просвітлення і подяки.
Ноти серця – медова-терпкість білих квітів жасмину, пудровий ірис і мускусний аро-мат лабданума надають всій композиції благородства і чуттєвості, що буде однаково доречним як в жіночому, так і в чоловічому образі.
Кінцеві ноти – повітряний і ніжний аромат рису, приправлений прянощами мускат-ного горіха і димчастого сандала, обволікає тіло відчуттям тепла і комфорту, немов м'який кашеміровий плед.
TESTER (тестер) — це демонстраційний варіант аромату, який додається виробником до партії товару з метою реклами на місці продажу. Звертаємо вашу увагу на те, що жодних відмінностей (якість аромату, стійкість тощо) тестер від варіанту для продажу не має! Різниця між ними лише в тому, що, оскільки тестери випускаються з метою реклами, фірма-виробник не настільки дбайливо ставиться до їхнього оформлення: вони пропонуються у так званій технічній упаковці (простій картонній коробці, що ві-дрізняється від тої, в якій випускаються флакони для продажу) та часто не комплек-туються кришкою. Тому вартість тестерів нижча.