Шукаєте ефективний захист для вашої шкіри, який містив би комплекс сильних антиоксидантів? Вітамінізований крем для освітлення і вирівнювання тону бренда – це ваше спасіння! Б'юті-продукт зберігає яскравість і еластичність епідермісу, підтримуючи оптимальний гідроліпідний баланс і надаючи омолоджувальний ефект. Антиоксидантна дія крему дасть вам змогу забути про зневоднення, передчасне старіння, появу висипу, розвиток запальних процесів і агресивний вплив чинників довкілля. Особливості 7 Days Secret Vita Plus-10 Cream бренда May Island: - захищає шкіру від агресивного впливу навколишнього середовища і УФ-променів;- робить шкірний покрив пружним, еластичним і сяйним;- активізує процес відновлення клітин шкіри;- зволожує і живить епідерміс корисними речовинами;- стимулює вироблення колагену і еластину;- зміцнює стінки кровоносних судин;- запобігає появі куперозу;- освітлює і вирівнює тон шкірного покриву;- розгладжує мікрорельєф епідермісу;- усуває сліди постакне і почервоніння;- нормалізує роботу сальних залоз і знижує вироблення себуму;- екстракт лакриці знімає запалення і освітлює пігментацію;- знімає свербіж, подразнення і почервоніння;- гіалуронова кислота інтенсивно зволожує і поповнює нестачу вологи у глибоких шарах шкірного покриву;- кетон малини освітлює пігментацію і насичує шкіру вітамінами;- екстракт насіння кунжуту розгладжує дробнозморшкувату сітку;- олія кісточок апельсина запобігає закупорці пор шкірним себумом і утворення чорних точок.
Зволоження; Живлення; Зволоження
Для всіх типів шкіри; Для втомленої; Для зрілої; Для комбінованої; Для нормальної; Для проблемної; Для чутливої
Молодий південнокорейський б'юті-бренд Мay Island поставив перед собою амбітну мету: за перший рік існування вийти на ринки Північної Америки та Європи. Йому це вдалося завдяки ефективності косметики, «прозорим» екологічно чистим, гіпоалергенним складам без використання синтетики, і низьким цінам. У кожному упаковці – мікс інгредієнтів з усіх континентів.
May Island пропонує лінію для тіла, волосся, чоловічу колекцію доглядових продуктів. Частина філософії бренду – віра в те, що здоров'я та краса тіла починаються з не менш чистого довкілля. Тому його керівництво приймає використання сировини, що відновлюється, натурального походження, вдруге перероблюваних упаковок, інвестує частину прибутку від продажів неурядовим організаціям, що займаються вирішенням екологічних проблем.
Країна виробник: Корея (Південна)