Kenneth Cole Intensity Туалетна вода (тестер с кришечкой)
Продавець
icosmo.com.ua
Код товару: 399086
Продавець
icosmo.com.ua
Туалетна вода Intensity від бренда – неперевершений унісекс-аромат, створений спеціально для амбітних, самодостатніх, упевнених людей, які точно знають, чого хочуть від життя і коли повинні це отримати. Мотиваційна композиція, просочена східно-пряними переливами, додає сил, снаги, підбадьорює, освіжає і надихає, водночас приваблюючи увагу оточення ненав’язливим солодким шлейфом. Такий «невагомий аксесуар» стане чудовим доповненням як до високих підборів, так і до стриманої краватки зі смокінгом, адже його ольфакторна піраміда адаптується до емоцій, обставин, регулярно коригуючи амплітуду звучання: то вона – замріяна ода, то – гімн наполегливості й рішучості.
Ольфакторна піраміда туалетної води Intensity від (тестер з кришечкою):
Початкова нота виринає зі стінок елегантного флакона ритмами пряного кардамону. Насичене соло дає змогу зібратися з думками й сконцентруватися, поки дует з амбітної шкіри та пікантного рожевого перцю наповнює енергетичні резерви. Вдале поєднання повертає снагу до життя і підбадьорює, незважаючи на сторонні обставини чи постійну втому.
Нота «серця» підхоплює мотиваційний ритм прологу, але вже в зовсім іншому амплуа. Комбінація мускатного горіха, запашного тютюну та замріяного шафрану акцентує на вишуканому смаку, особливостях зовнішності й темпераменті свого повелителя, повсякчас приваблюючи увагу оточення до його персони.
Кінцева нота виважено спостерігає за натхненними переливами кульмінації, втім щойно боби тонка з’являються на обрії – це означає, що настав період правління безкрайнього деревинного шлейфа, прикрашеного підбадьорливими кавовими візерунками.
TESTER — Тестер це демонстраційний варіант аромату, який додається виробниками до партії товару з метою реклами на місці продажу. Звертаємо вашу увагу на те, що жодних відмінностей (якість аромату, стійкість тощо) тестер від варіанта продажу не має! Різниця між ними лише в тому, що оскільки тестери випускаються з метою реклами, фірма-виробник не настільки дбайливо ставиться до їхнього оформлення: вони пропонуються в так званій технічній упаковці (простій картонній коробці, відмінній від тієї, в якій випускаються флакони для продажу) та часто не комплектуються кришкою. Від цього і нижча ціна тестерів.