Історія походження олівця для очей набагато довша, ніж його сучасні розміри, тому що використовувалася така косметика лише знатними жінками ще тисячі років тому. Згодом олівець став популярним і серед чоловіків, його наносили на ділянку навколо очей, щоб захистити їх від шкідливого впливу сонця. Італійський бренд, створюючи Khol Kajal, можливо, і не замислювався про історичні джерела, але про натуральність і стійкість свого продукту подбав точно.
Особливості олівця для очей бренда Diego Dalla Palma:
- тонкий пензель каяла забезпечує чітку лінію;
- олівець легко розтушовується;
- забезпечує чудове колірне покриття;
- відрізняється стійкістю текстури, вона м'яка, комфортна;
- легко наноситься;
- має високу концентрацію колірних пігментів;
- виробник пропонує чорний і коричневий варіанти.