Богемна культура 1920-років, майстерно описана Френсісом Скоттом Фіцджеральдом у безсмертному творінні «Великий Гетсбі», надихнула парфумерів бренда на створення чудового аромату Portrayal Man. Унікальна деревно-фужерна композиція має витончено-зухвалий аромат, підійде неординарним, творчим натурам, готовим втілювати найбожевільніші ідеї і йти всупереч загальноприйнятим нормам, але не своїм бажанням.
Відкривають парфумерну піраміду смолисто-димчасті, хвойно-деревні акорди ялівцю, які додають образу благородство і аристократичність. Серцеві ноти полонять лісовою чарівністю ветиверу, що розкривається бальзамними і димними нюансами. Підкреслює глибину аромату неповторне акватичне звучання листа фіалки, в якому можна почути відтінки свіжого огірка і ефірні обертони свіжоскошеної трави.
TESTER (тестер) — це демонстраційний варіант аромату, який додається виробником до партії товару з метою реклами на місці продажу. Звертаємо вашу увагу на те, що жодних відмінностей (якість аромату, стійкість тощо) тестер від варіанту для продажу не має! Різниця між ними лише в тому, що, оскільки тестери випускаються з метою реклами, фірма-виробник не настільки дбайливо ставиться до їхнього оформлення: вони пропонуються у так званій технічній упаковці (простій картонній коробці, що відрізняється від тієї, в якій випускаються флакони для продажу) та часто не комплектуються кришкою. Тому вартість тестерів нижча.